Do M***

   -Kocham Cię. Przecież o tym wiesz. Kiedy Ciebie nie ma wiruję w prawo. Każdy obrót zwiększa moment pędu Ziemi przyspieszając odrobinę jej obrót, skraca noc, przybliża świt dając mi trochę mniej czasu bez Ciebie. I wariuję, wiesz? Płaczę na widok truskawek. Moje łzy są słone jak morze, które nas dzieli. (Ach, nigdy w życiu nie smakowały mi tak gofry, nawet na wakacjach nad morzem). I śmieję się jednocześnie, bo przypominam sobie jacy byliśmy wtedy szczęśliwi. Chciałabym Cię teraz karmić truskawkami. Takimi pachnącymi słońcem, zerwanymi prosto z krzaka z naszego ogródka. Bo chciałabym mieć ogródek, wiesz? I mały, biały domek... Co mi po życiu w mieście, jeśli miałabym tam żyć bez Ciebie? Zrywalibyśmy soczyste maliny, kwaśne porzeczki, zanurzali się w zapachu bzu... Musi być tam bez, dużo bzu! Nie ma na świecie piękniejszego zapachu. I w tym zapachu napiszę książkę. Albo dwie. O naszej miłości, jak letnia burza. Gwałtownej. I krótkiej... Nie, musisz mnie kochać. Przyrzeknij, że będziesz mnie kochać, tak mocno, jak nikogo na świecie. Prawda?  Moje życie bez Ciebie nie ma sensu. Nie chcę mieć dzieci, ale gdybym miała je mieć chciałabym mieć je z Tobą. Chcę się z Tobą zestarzeć. Zrywać kwiaty i karmić koty. Denerwować się na Ciebie i czuć Twoją dłoń na moim karku. Lubię jak mnie głaszczesz, przecież wiesz... Chcę przeżywać z Tobą gorycz porażki i wznosić się ponad chmury. Sam mówiłeś, że masz miotłę, jesteś czarownikiem. Rzuciłeś na mnie urok. Zaczarowałeś mnie, a nie ma nikogo, kto mógłby czar odczynić. Już na zawsze, przecież Ci mówiłam...

   -Przecież ci mówiłem, że potrzebuję czasu!

   -Czekałam na Ciebie całe życie. Nie każ mi dłużej czekać.

___________________________________________________________________

Szczęścia Młodej Parze życzę!







































Wianek: Ptaszarnia
Makijaż: Justyna Szumlas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby skomentować wybierz opcję Nazwa/Adres URL wpisując swoją nazwę i/lub adres strony, albo pozostaw komentarz Anonimowy. Dziękuję!